..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Neverwinter Nights I - Rozdział I



1. Czarnystaw: Arena pojedynków

Idź do Targowiska Awanturników w Centrum Miasta i tam porozmawiaj z Graxxem. Za 50 sztuk złota możesz od niego nabyć Przepustkę do Klubu Pojedynków.

Idź do Czarnystwu, do Karczmy pod Pustą Ławą (znajduje się ona mniej więcej w środku mapy, troszkę na lewo od wejścia do Czarnystawu). Tam porozmawiaj z barmanem i wręcz mu Przepustkę do Klubu Pojedynków , w zamian dostaniesz Klucz do Klubu Pojedynków .

Zejdź do Klubu pojedynków (w tej samej karczmie, drzwi na końcu takiego dłuższego korytarza) i tam porozmawiaj z Kellisai . Po tej rozmowie możesz już wkroczyć na arenę.

Przed tobą trzy pojedynki. Najpierw musisz pokonać gladiatora Truska (walczy razem ze swoim psem). Potem walczyć będziesz z Fashi (ma do pomocy wilka). Trzeci pojedynek to walka z Agarem (i jego kotem). Za każdy wygrany pojedynek otrzymasz stosowną nagrodę. Ostatnim przeciwnikiem z jakim przyjdzie ci się zmierzyć będzie właściciel karczmy, Klaudiusz i jego dwie pantery. Warto przed walką przekonać Kellisai , że gra powinna być uczciwa, rzuci wtedy Rozproszenie magii na ciebie i twojego przeciwnika. Po wygranej walce otrzymasz kolejną nagrodę, a do tego 200 PD oraz karczmę na własność. Zapewni ci to pewien niewielki przychód.

2. Czarnystaw: Napięta sytuacja

Najpierw musisz wykonać zadanie Czarnystaw: Wejście do posiadłości Meldanena . W posiadłości udaj się do Sanktuarium Meldanena i tam porozmawiaj z Driadą . W trakcie rozmowy pojawi się sam właściciel. Pokonaj go i zabierz Klucz Meldanena oraz Srebrny Ząb Meldanena. Ponownie porozmawiaj z Driadą. Z wdzięczności za uwolnienie otrzymasz od niej Lok Włosów Driady – jest to składnik lekarstwa na zarazę, oraz 200PD. Z Lokiem Włosów Driady udaj się do Aribeth . Za dostarczenie składnika leku otrzymasz od niej 500 sztuk złota (lub 10 punktów do dobrego charakteru) oraz 150 PD.

3. Czarnystaw: Niepokoje

Porozmawiaj z Farmosą. (stoi ona na placyku znajdującym się, mnie więcej na północny – wschód od wejścia do dzielnicy). Gdy poprosi cię o pomoc, zgódź się. Następnie wykonaj zadanie Czarnystaw: Wejście do posiadłości Meldanena oraz Napięta sytuacja. Z Kluczem Meldanena i Srebrnym Zębem Meldanena udaj się do Farmosy. Za Ząb otrzymasz od niej 500 sztuk złota, za klucz natomiast Amulet Mądrości +1. Wytargować można jeszcze dodatkowo 250 sztuk złota.

4. Czarnystaw: Ratunek Samuela

W Czarnymstawie idź do Karczmy pod Pustą Ławą i tam porozmawiaj z Thorinem. (stoi na lewo od wejścia) Możesz targować się o zaliczkę (100 sztuk złota). Następnie wykonaj zadanie Czarnystaw: Wejście do posiadłości Meldanena. Samuel jest uwięziony w posiadłości. Aby go uwolnić należy zdobyć Klucz więzienny Meldanena, który znajduje się w jednej ze skrzyń. Po uwolnieniu Samuela, udaj się ponownie do Karczmy pod Pustą Ławą i odbierz od Thorina nagrodę – 300-375 sztuk złota (dostaniesz także 125 PD)

5. Czarnystaw: Wejście do posiadłości Meldanena.

Są dwa sposoby na wykonanie tego zdania. Pierwszy to rozmowa z Milly (spotkasz ją w zachodniej części dzielnicy, trochę na północ od miejsca gdzie stoi Formosa). Trzeba z nią pomówić jak najbardziej szczerze. W czasie rozmowy dowiemy się, że w jej domu znajduje się portal prowadzący do posiadłości Meldanena. Jeżeli ją poprosimy, to da nam Klucz Milly, który pozwoli dostać się do jej domku (domek znajduje się dokładnie na północnym krańcu dzielnicy). Tam należy skorzystać z portalu i już znajdujemy się w posiadłości Meldanena. Drugi sposób to rozmowa ze strażnikiem Orreanem (stoi on przy bramie do posiadłości Meldanena, która to zajmuje całą północno – zachodnia część Czarnystawu). Z początku nie będzie chciał się ugiąć, ale jeśli przyciśniemy go, to w końcu nas wpuści.

6. Czarnystaw: Zabicie Formosy

Najpierw wykonaj zadanie Czarnystaw: Wejście do posiadłości Meldanena. Podczas walki z gospodarzem (związanej z zadaniem Napięta sytuacja) – otrzymasz od niego propozycję zabicia Formosy. Jeżeli ją przyjmiesz, to musisz wrócić do Czarnystawu i zabić ją. Następnie udaj się ponownie do Meldanena. Otrzymasz od niego w nagrodę 500 sztuk złota.



strony: [1] [2] [3] [4] [5]
komentarz[65] |

Komentarze do "Zadania w NwN I - Rozdział 1"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Postacie w Nw...
   Bronie od Mar...
   Zaklęcia Czar...
   Bronie (Zwykł...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.019062 sek. pg: