..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Postacie w NwN 2


Zostałam „zmolestowana” (ładnie poproszona ;) - dop. Bor) przez Boromira, aby dokonać wkładu na rzecz Elixiru. Miło wrócić do czasów, gdy na słowa „gram w cRPG” można usłyszeć (przeczytać) „już Cię kocham”, zamiast tradycyjnego wybałuszenia oczu, zdziwienia i niedowierzania. Takim oto sposobem trzeba sobie przypomnieć grę, pochłoniętą niezwykle szybko z powodu, jakże oczywistego - studiów. Dostałam pozwolenie na spoilerowanie, więc co złego, to nie ja ;) Jako, że obsesyjnie wręcz gram paladynem (albo paladynicą), bohaterowie niezależni są zmuszeni do odpowiednich reakcji wobec mnie.

Przede wszystkim trzeba wspomnieć, że w grze istnieją punkty wpływu na NPC-ów, które się zyskuje bądź traci, w zależności od doboru słów w rozmowie i to niekoniecznie z samymi zainteresowanymi, jak i przez czyny. Punkty te są ważne w przypadku rozmów z danym bohaterem, by dowiedzieć się o nim więcej.

Z klasami nie ma problemu. Każdy znajdzie to, co jest mu potrzebne. Prawie w każdej chwili można wrócić do ‘bazy’ i zabrać potrzebnego towarzysza. Interesujące mogą być również rozmowy między członkami drużyny.

Amie Fern



Rasa Człowiek
Klasa Czarodziej
Charakter Chaotyczny Dobry
Siła 12
Kondycja 14
Zręczność 15
Inteligencja 17
Mądrość 9
Charyzma 14

Amie przyłączy się do drużyny w czasie festynu i pozostanie do części aktu I. Możemy się o niej dowiedzieć czegoś ciekawego - podczas poprzedniego festynu tańczyła na karczmiennym stole, po wypiciu zaledwie kilku kropel złotego trunku. Jak na początek czarodziejskie umiejętności Amie są wystarczające.

Bevil Starling



Rasa Człowiek
Klasa Wojownik
Charakter Praworządny Dobry
Siła 14
Kondycja 14
Zręczność 13
Inteligencja 9
Mądrość 8
Charyzma 10

Bevil to kolejny towarzysz z festynu. Wydaje się mieć problemy z samym sobą. Spotkamy go ponownie w dalszej części gry, ale już nie jako towarzysza. Jednak będzie można z nim porozmawiać i przekonać do pewnych wartości…

Kipp



Rasa Człowiek
Klasa Łotrzyk
Charakter Neutralny
Siła 8
Kondycja 12
Zręczność 17
Inteligencja 13
Mądrość 8
Charyzma 9

Kipp to dzieciak z Zachodniego Portu. Przyłącza się do drużyny, by pomóc w Wyzwaniu Łotrów na festynie i tylko na ten czas.


strony: [1] [2] [3] [4]
komentarz[73] |

Komentarze do "Postacie w NwN II"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Postacie w Nw...
   Bronie od Mar...
   Zaklęcia Czar...
   Bronie (Zwykł...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.035690 sek. pg: