..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Zbroje i Tarcze (Zwykłe)



Zbroje

Kolczuga

Opis: Dobra zbroja, którą można kupić za niewygórowaną cenę w praktycznie każdym sklepie.
KP: 5
Maksymalna premia za Zręczność: 2
Kara do testów za zbroję: -5
Ryzyko nieudanego rzucenia zaklęcia: 30%
Wymaga: średni pancerz

Koszulka Kolcza

Opis: Jest to gorsza wersja kolczugi, która jednak zapewnia całkiem solidną obronę, a przy tym nie jest droga.
KP: 4
Maksymalna premia za Zręczność: 4
Kara do testów za zbroję: -2
Ryzyko nieudanego rzucenia zaklęcia: 20%
Wymaga: średni pancerz

Napierśnik

Opis: Dobra zbroja, która chroni przed obrażeniami tak samo jak kolczuga, więc sami wybierzcie co wolicie.
KP: 5
Maksymalna premia za Zręczność: 2
Kara do testów za zbroję: -5
Ryzyko nieudanego rzucenia zaklęcia: 30%
Wymaga: średni pancerz

Przeszywanica

Opis: Najgorsza zbroja w grze, która nie daje praktycznie żadnej obrony, więc równie dobrze można jej w ogóle nie zakładać i poszukać jakiejś lepszej.
KP: 1
Maksymalna premia za Zręczność: 8
Kara do testów za zbroję: 0
Ryzyko nieudanego rzucenia zaklęcia: 5%
Wymaga: lekki pancerz

Skórzana Zbroja Ćwiekowana

Opis: Średniej jakości zbroja, która bardzo dobra jest dla tych postaci, których główną cechą jest zręczność.
KP: 3
Maksymalna premia za Zręczność: 4
Kara do testów za zbroję: -1
Ryzyko nieudanego rzucenia zaklęcia: 20%
Wymaga: lekki pancerz

Zbroja Łuskowa

Opis: Średniej jakości zbroja, która będąc lepsza od Skórzanej Ćwiekowanej, jest tak samo dobra dla postaci o dużej zręczności.
KP: 4
Maksymalna premia za Zręczność: 4
Kara do testów za zbroję: -2
Ryzyko nieudanego rzucenia zaklęcia: 20%
Wymaga: średni pancerz

Zbroja Paskowa

Opis: Dobra zbroja, która jednak nie jest zbytnio dobra dla magów, ponieważ znacznie ogranicza szanse na sukces przy rzucie czaru.
KP: 6
Maksymalna premia za Zręczność: 1
Kara do testów za zbroję: -7
Ryzyko nieudanego rzucenia zaklęcia: 40%
Wymaga: ciężki pancerz

Zbroja Płytowa

Opis: Bardzo dobra zbroja, która jeszcze bardziej ogranicza czarownie, ale daje naprawdę dużą ochronę naszej postaci. Jest najczęściej używana przez wojowników.
KP: 8
Maksymalna premia za Zręczność: 1
Kara do testów za zbroję: -8
Ryzyko nieudanego rzucenia zaklęcia: 45%
Wymaga: ciężki pancerz



strony: [1] [2]
komentarz[70] |

Komentarze do "Zbroje i Tarcze (Zwykłe)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Postacie w Nw...
   Bronie od Mar...
   Zaklęcia Czar...
   Bronie (Zwykł...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.031381 sek. pg: