..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Atuty mnicha



Czystość Ciała

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: mnich 5-go poziomu.
Opis: mnich uzyskuje całkowitą odporność na wszystkie niemagiczne choroby.
Używanie: automatyczne.


Diamentowa dusza

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: mnich 12-go poziomu.
Opis: mnich uzyskuje odporność na zaklęcia równą jego poziomowi +10.
Używanie: automatyczne.


Diamentowe ciało

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: mnich 11-go poziomu.
Opis: zapewnia mnichowi odporność na wszystkie trucizny.
Używanie: automatyczne.


Grad ciosów

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: mnich 1-go poziomu.
Opis: mnich walczący bez broni, bądź kamą, uzyskuje dodatkowy atak na rundę. Do wszystkich ataków w tej rundzie obowiązuje jednak kara -2 do trafienia.
Używanie: walka.


Jedność Ciała

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: mnich 7-go poziomu.
Opis: raz dziennie, mnich może wyleczyć sobie obrażenia równe jego poziomowi pomnożonemu przez dwa.
Używanie: po wybraniu.


Mnich: Premia do KP

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: mnich 1-go poziomu.
Opis: mnisi dodają swój modyfikator mądrości do Klasy Pancerza.
Używanie: Automatyczne.


Mnich: Szybkość

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: mnich 3-go poziomu.
Opis: Mnisi potrafią poruszać się znacznie szybciej niż przedstawiciele innych klas, a ponadto ta zdolność zwiększa się wraz z awansami na wyższe poziomy.
Używanie: automatyczne.


Oburęczność

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr. 15+.
Wymagany do: udoskonalonej walki dwiema broniami.
Opis: w przypadku walki dwiema broniami, atut ten zmniejsza o 4 karę do trafienia bronią trzymaną w drugiej ręce.
Używanie: automatyczne podczas walki dwiema broniami. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.


Odbijanie strzał

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.




strony: [1] [2] [3]
komentarz[43] |

Komentarze do "Atuty - Mnich"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Postacie w Nw...
   Bronie od Mar...
   Zaklęcia Czar...
   Bronie (Zwykł...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.013031 sek. pg: