..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Atuty barda



Oburęczność

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr. 15+.
Wymagany do: udoskonalonej walki dwiema broniami.
Opis: w przypadku walki dwiema broniami, atut ten zmniejsza o 4 karę do trafienia bronią trzymaną w drugiej ręce.
Używanie: automatyczne podczas walki dwiema broniami. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.


Odbijanie strzał

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.


Pieśń Barda

Rodzaj Atutu: Klasowy
Wymagania: 1 poziom Barda
Właściwości: Bardowie potrafią inspirować pieśniami swoich sojuszników (ale nie głuche istoty). Pieśń działa na wszystkich sojuszników w promieniu 10 metrów i działa przez 10 rund. Im wyższy jest poziom Barda i jego poziom umiejętności Aktorstwo, tym potężniejsze efekty wywołuje jego śpiew. Wszystkie poniższe premie kumulują się.
Aktorstwo 3 i Bard 1. poziomu: +1 do rzutów ataku i obrażeń.
Aktorstwo 6 i Bard 2. poziomu: +1 do Siły Woli.
Aktorstwo 9 i Bard 3. poziomu: +1 do obrażeń i +1 do Odporności.
Aktorstwo 12 i Bard 6. poziomu: +1 do Refleksu i +1 do rzutów Umiejętności.
Aktorstwo 15 i Bard 8. poziomu: +1 do rzutów ataku, +8 tymczasowych Punktów Wytrzymałości.
Aktorstwo 18 i Bard 11. poziomu: premia +2 do KP za uniki, +1 do rzutów na Umiejętności.
Aktorstwo 21 i Bard 14. poziomu: +1 do obrażeń, +8 tymczasowych PW, +1 do KP za uniki.
Aktorstwo 24 i Bard 15. poziomu: +1 Siła Woli, +1 Refleks, +1 Odporność, +1 do KP za uniki.
Aktorstwo 25 i Bard 16. poziomu: +1 Siła Woli, +4 tymczasowe PW, +1 do KP za uniki.
Pieśń dodaje 2 tymczasowe PW za każde dodatkowe 5 punktów Aktorstwa i 1 poziom Barda
Użycie: Po wybraniu.


Przyspieszenie Zaklęcia

Rodzaj atutu: metamagiczny.
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 4-go poziomu.
Opis: przyspieszone zaklęcie można rzucić od razu, sprawiając, że staje się odporne na wszelkie formy przeciwdziałania. Przyspieszone zaklęcie rzuca się jako wolną akcję i w przeciągu tej rundy można podjąć kolejne działanie - może to być nawet rzucenie kolejnego czaru. W ciągu rundy można rzucić tylko jedno przyspieszone zaklęcie.
Używanie: przyspieszone zaklęcia zajmują miejsce czarów o cztery poziomy wyższych.


Talent (Używanie magicznych urządzeń)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: posiadanie danej umiejętności.
Opis: postać posiadająca ten atut doskonale radzi sobie z wybraną umiejętnością i uzyskuje premię +3 do wszystkich związanych z nią testów.
Używanie: automatyczne. Atut ten można wybierać wiele razy, ale jego działanie się nie kumuluje. Za każdym razem dotyczy innej umiejętności.


Talent magiczny (Iluzje)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Talent magiczny (Nekromancja)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Talent magiczny (Odrzucanie)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.




strony: [1] [2]
komentarz[71] |

Komentarze do "Atuty - Bard"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Bronie od Mar...
   Postacie w Nw...
   Bronie (Zwykł...
   Zaklęcia Czar...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.020832 sek. pg: