..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Atuty druida



Dziki Kształt (1x-6x dziennie)

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid.
Opis: postać posiadająca ten atut potrafi siłą woli przybrać postać zwierzęcia. Na 5-tym poziomie można korzystać z tej zdolności raz dziennie, na 6-tym - dwa razy dziennie, na 7-ym - trzy razy dziennie, na 10-tym - cztery razy dziennie, na 14-tym - pięć razy dziennie i na 18-tym - sześć razy dziennie. Transformacja działa przez godzinę na poziom druida.
Używanie: po wybraniu. Wybierając ten atut postać musi określić w jakie zwierzę będzie się zmieniać.


Niewrażliwość na jad

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid 9-go poziomu.
Opis: druid jest odporny na wszystkie trucizny.
Używanie: automatyczne.


Oburęczność

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr. 15+.
Wymagany do: udoskonalonej walki dwiema broniami.
Opis: w przypadku walki dwiema broniami, atut ten zmniejsza o 4 karę do trafienia bronią trzymaną w drugiej ręce.
Używanie: automatyczne podczas walki dwiema broniami. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.


Odbijanie strzał

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.


Odporność na Uroki Natury

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid 4-go poziomu.
Opis: ten atut zapewnia premię +2 do rzutów obronnych przeciwko zaklęciom i efektom strachu.
Używanie: automatyczne.


Pewny krok

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid 2-go poziomu.
Opis: niewrażliwość na zaklęcia Śliskość, Pajęczyna i Oplątanie.
Używanie automatyczne.


Postać Żywiołaka (1x-3x dziennie)

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid.
Opis: postać posiadająca ten atut może przybrać postać żywiołaka (Wielkiego żywiołaka na 16 poziomie, a na 20 - Starszego żywiołaka). Z tej zdolności można korzystać raz dziennie na poziomie 16, dwa razy dziennie na poziomie 17 i trzy razy dziennie na poziomie 19. Druid może pozostawać w zmienionej postaci godzinę na poziom doświadczenia.
Używanie: po wybraniu. Zmieniając postać należy wybrać w jakiego żywiołaka druid ma się zmienić (ziemi, powietrza, ognia czy wody).


Przyspieszenie Zaklęcia

Rodzaj atutu: metamagiczny.
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 4-go poziomu.
Opis: przyspieszone zaklęcie można rzucić od razu, sprawiając, że staje się odporne na wszelkie formy przeciwdziałania. Przyspieszone zaklęcie rzuca się jako wolną akcję i w przeciągu tej rundy można podjąć kolejne działanie - może to być nawet rzucenie kolejnego czaru. W ciągu rundy można rzucić tylko jedno przyspieszone zaklęcie.
Używanie: przyspieszone zaklęcia zajmują miejsce czarów o cztery poziomy wyższych.




strony: [1] [2] [3]
komentarz[95] |

Komentarze do "Atuty - Druid"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Postacie w Nw...
   Bronie od Mar...
   Zaklęcia Czar...
   Bronie (Zwykł...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.029871 sek. pg: