..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Atuty łowcy



Dwie bronie

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowcy, którzy noszą lekkie pancerze podczas walki mogą korzystać z wszystkich premii, jakie zapewniają atuty oburęczność i walka dwiema broniami. Jeśli jednak będą korzystać ze średnich, bądź ciężkich zbroi, stracą tę premię.
Używanie: automatyczne.


Odbijanie strzał

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.


Talent (Zrozumienie zwierząt)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: posiadanie danej umiejętności.
Opis: postać posiadająca ten atut doskonale radzi sobie z wybraną umiejętnością i uzyskuje premię +3 do wszystkich związanych z nią testów.
Używanie: automatyczne. Atut ten można wybierać wiele razy, ale jego działanie się nie kumuluje. Za każdym razem dotyczy innej umiejętności.


Talent magiczny (Iluzje)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Talent magiczny (Nekromancja)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Talent magiczny (Odrzucanie)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Talent magiczny (Poznanie)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Talent magiczny (Przemiany)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Talent magiczny (Sprowadzanie)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Talent magiczny (Wywoływanie)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Talent magiczny (Zaklinanie)

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 1. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut jest wyjątkowo biegła w posługiwaniu się zaklęciami z pewnej szkoły. Uzyskuje więc premię +2 do ST rzutu obronnego wszystkich rzuconych zaklęć z tej szkoły.
Użycie: Automatyczne. Atut ten można wybrać kilka razy, ale efekty jego działania nie kumulują się. Za każdym razem dotyczy on innej szkoły. Gnomy otrzymują za darmo Talent magiczny (Iluzje) na pierwszym poziomie.


Ulepszona walka dwiema broniami

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Walka dwiema broniami, Oburęczność, podstawowy atak +9 lub więcej.
Opis: postać posiadająca ten atut może przeprowadzić dodatkowy atak z drugiej ręki (z karą -5 do trafienia).
Używanie: automatyczne. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na 9 poziomie, nawet jeśli nie spełniają jego wymagań.


Używanie broni (bronie bojowe)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Opis: atut ten pozwala walczyć wszystkimi broniami bojowymi: toporami, dwuręcznymi toporami, dwuręcznymi mieczami, halabardami, toporkami, ciężkimi korbaczami, lekkimi korbaczami, lekkimi młotami, długimi łukami, długimi mieczami, rapierami, sejmitarami, krótkimi mieczami, krótkimi łukami, toporkami do rzucania i młotami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: barbarzyńcy, wojownicy, paladyni i łowcy potrafią posługiwać się wszystkimi broniami bojowymi.


Używanie broni (bronie proste)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Opis: ten atut umożliwia posługiwanie się następującymi prostymi broniami: maczugami, sztyletami, buławami, sierpami, włóczniami, morgenszternami, kijami, lekkimi i ciężkimi kuszami, strzałkami i procami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: wszystkie postacie poza druidami, mnichami i czarodziejami potrafią posługiwać się prostymi broniami. Czarodziej może na pewien czas uzyskać ten atut za pomocą zaklęcia Przemiana Tensera.


Używanie broni (broń egzotyczna)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: podstawowy atak +1 lub więcej.
Opis: atut ten pozwala posługiwać się wszystkimi rodzajami broni egzotycznej: mieczami półtoraręcznymi, upiornymi buławami, podwójnymi toporami, kamami, katanami, kukri, kosami, szurikenami i podwójnymi mieczami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: automatyczne.


Używanie tarczy

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Opis: postać posiadająca ten atut odbyła szkolenie niezbędne do poprawnego posługiwania się tarczą.
Używanie: wszystkie klasy poza mnichami, łotrzykami, czarownikami i czarodziejami otrzymują ten atut za darmo.


Używanie zbroi (lekka)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Wymagany do: używanie zbroi (średnia).
Opis: ten atut zapewnia wiedzę o tym, jak skutecznie wykorzystywać w walce lekkie pancerze.
Używanie: automatyczne. Wszystkie klasy poza mnichami, czarownikami i czarodziejami otrzymują ten atut za darmo.


Używanie zbroi (średnia)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: używanie zbroi (lekka).
Wymagany do: używanie zbroi (ciężka).
Opis: ten atut zapewnia wiedzę o tym, jak skutecznie wykorzystywać w walce średnie pancerze.
Używanie: automatyczne. Wszystkie klasy poza mnichami, łotrzykami, czarownikami i czarodziejami otrzymują ten atut za darmo.


Wróg rasowy: Bestie

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Elfy

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Fey

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Gnomy

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Goblinoidy

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Konstrukty

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Krasnoludy

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Ludzie

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Magiczne Bestie

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Nieumarli

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Niziołki

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Olbrzymy

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Orkowie

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Potworne Humanoidy

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Pozasferowcy

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Półelfy

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Półorkowie

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Reptillioni

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Robactwo

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Smoki

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Wynaturzenia

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Zmiennokształtni

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Zwierzęta

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Wróg rasowy: Żywiołaki

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łowca lub Harfiarz 1-go poziomu.
Opis: Postać uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń, a także premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji. Premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez Łowcę, ale nie wzrastają w przypadku Harfiarza.
Używanie: Automatyczne. Łowca może wybrać kolejnych wrogów klasowych co każde 5 poziomów. Harfiarz wybiera jednego więcej na 4. poziomie.


Znikający trop

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go lub druid 3-go poziomu.
Opis: atut ten zapewnia premię +4 o testów Skradania i Ukrywania się wykonywanych w naturalnym otoczeniu.
Używanie: automatyczne.


Zwierzęcy towarzysz

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: Druid 1-go poziomu, bądź Łowca 6-go.
Opis: Zwierzęcego towarzysza można wezwać raz dziennie, aż zostanie zabity, bądź odesłany.
Używanie: po wybraniu.
komentarz[29] |

Komentarze do "Atuty - Łowca"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Bronie od Mar...
   Postacie w Nw...
   Bronie (Zwykł...
   Zaklęcia Czar...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.024049 sek. pg: