..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Atuty tancerza cieni (SoU)



Elastyczny umysł

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łotrzyk 10-go poziomu.
Opis: postacie, którym nie wyjdzie rzut obronny na Siłę Woli przeciwko zaklęciom oddziałującym na umysł, mogą go natychmiast powtórzyć (tylko raz).
Używanie automatyczne.


Niezwykłe Uniki I

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: barbarzyńca 1-go lub łotrzyk 3-go poziomu.
Opis: postać zachowuje premię do KP za zręczność, nawet jeśli zostanie zaskoczona lub zaatakowana przez ukrytą, bądź niewidzialną istotę.
Używanie: automatyczne.


Niezwykłe Uniki II

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: barbarzyńca 5-go lub łotrzyk 6-go poziomu.
Opis: atut ten zapewnia premię +1 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Używanie: automatyczne.


Niezwykłe Uniki III

Rodzaj atutu: klasowy
Wymagania: barbarzyńca 10-go lub łotrzyk 11-go poziomu.
Opis: atut ten zapewnia premię +2 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Używanie: automatyczne.


Oburęczność

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr. 15+.
Wymagany do: udoskonalonej walki dwiema broniami.
Opis: w przypadku walki dwiema broniami, atut ten zmniejsza o 4 karę do trafienia bronią trzymaną w drugiej ręce.
Używanie: automatyczne podczas walki dwiema broniami. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.


Odbijanie strzał

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.


Odskok

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: mnich 1-go lub łotrzyk 2-go poziomu.
Opis: za każdym razem, kiedy udany rzut obronny na refleks pozwala uniknąć połowy obrażeń i postać zda ten rzut, to wcale nie otrzymuje obrażeń.
Używanie: automatyczne.


Przyspieszenie Zaklęcia

Rodzaj atutu: metamagiczny.
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 4-go poziomu.
Opis: przyspieszone zaklęcie można rzucić od razu, sprawiając, że staje się odporne na wszelkie formy przeciwdziałania. Przyspieszone zaklęcie rzuca się jako wolną akcję i w przeciągu tej rundy można podjąć kolejne działanie - może to być nawet rzucenie kolejnego czaru. W ciągu rundy można rzucić tylko jedno przyspieszone zaklęcie.
Używanie: przyspieszone zaklęcia zajmują miejsce czarów o cztery poziomy wyższych.


Ulepszony odskok

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: mnich 9, bądź łotrzyk 10 poziomu.
Opis: w każdej sytuacji, kiedy udany rzut obronny na Refleks pozwala uniknąć połowy obrażeń, postacie posiadające ten atut w ogóle nie dostają obrażeń, jeśli uda im się wykonać ten rzut. W sytuacji, kiedy im się nie powiedzie i tak otrzymują tylko połowę obrażeń.
Używanie: automatyczne.


Uniknięcie ciosu

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łotrzyk na poziomie 10.
Opis: kiedy łotrzyk zostanie trafiony przez potencjalnie śmiertelny cios, może wykonać test rzut obronny na Refleks (ST = zadane obrażenia)). Jeśli test zostanie wykonany pomyślne, postać otrzyma tylko połowę obrażeń.
Używanie: automatyczne, ale ograniczone do jednego dziennie. Zaskoczone postacie nie mogą skorzystać z tego atutu.


Używanie broni (bronie bojowe)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Opis: atut ten pozwala walczyć wszystkimi broniami bojowymi: toporami, dwuręcznymi toporami, dwuręcznymi mieczami, halabardami, toporkami, ciężkimi korbaczami, lekkimi korbaczami, lekkimi młotami, długimi łukami, długimi mieczami, rapierami, sejmitarami, krótkimi mieczami, krótkimi łukami, toporkami do rzucania i młotami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: barbarzyńcy, wojownicy, paladyni i łowcy potrafią posługiwać się wszystkimi broniami bojowymi.


Używanie broni (bronie proste)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Opis: ten atut umożliwia posługiwanie się następującymi prostymi broniami: maczugami, sztyletami, buławami, sierpami, włóczniami, morgenszternami, kijami, lekkimi i ciężkimi kuszami, strzałkami i procami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: wszystkie postacie poza druidami, mnichami i czarodziejami potrafią posługiwać się prostymi broniami. Czarodziej może na pewien czas uzyskać ten atut za pomocą zaklęcia Przemiana Tensera.


Używanie broni (broń egzotyczna)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: podstawowy atak +1 lub więcej.
Opis: atut ten pozwala posługiwać się wszystkimi rodzajami broni egzotycznej: mieczami półtoraręcznymi, upiornymi buławami, podwójnymi toporami, kamami, katanami, kukri, kosami, szurikenami i podwójnymi mieczami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: automatyczne.


Używanie zbroi (lekka)

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Wymagany do: używanie zbroi (średnia).
Opis: ten atut zapewnia wiedzę o tym, jak skutecznie wykorzystywać w walce lekkie pancerze.
Używanie: automatyczne. Wszystkie klasy poza mnichami, czarownikami i czarodziejami otrzymują ten atut za darmo.


Walka dwiema broniami

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Wymagany do: ulepszonej walki dwiema broniami.
Opis: postać posiadająca ten atut otrzymuje mniejsze kary do trafienia walcząc dwiema broniami. Normalna kara to -6 do pierwszej ręki i -10 do drugiej. Dla postaci, która ma ten atut zostają one zmniejszone odpowiednio do -4 i -8. Posiadanie oburęczności jeszcze bardziej zmniejsza karę dla drugiej broni o 4 (-4/-4). Najlepsze wyniki można uzyskać, jeśli w drugiej ręce trzymana jest lekka broń, co prowadzi do dalszego zmniejszenia kar o 2 (-2/-2). Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.
Używanie: automatyczne podczas walki.


Widzenie w ciemności

Rodzaj atutu: rasowy.
Wymagania: krasnolud lub półork.
Opis: ten atut pozwala widzieć w ciemnościach.
Używanie: automatyczne.
komentarz[19] |

Komentarze do "Atuty - Tancerz Cieni (SoU)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Bronie od Mar...
   Postacie w Nw...
   Bronie (Zwykł...
   Zaklęcia Czar...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.029021 sek. pg: