Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Atuty druida
Dziki Kształt (1x-6x dziennie)
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid.
Opis: postać posiadająca ten atut potrafi siłą woli przybrać postać zwierzęcia. Na 5-tym poziomie można korzystać z tej zdolności raz dziennie, na 6-tym - dwa razy dziennie, na 7-ym - trzy razy dziennie, na 10-tym - cztery razy dziennie, na 14-tym - pięć razy dziennie i na 18-tym - sześć razy dziennie. Transformacja działa przez godzinę na poziom druida.
Używanie: po wybraniu. Wybierając ten atut postać musi określić w jakie zwierzę będzie się zmieniać.
Niewrażliwość na jad
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid 9-go poziomu.
Opis: druid jest odporny na wszystkie trucizny.
Używanie: automatyczne.
Oburęczność
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr. 15+.
Wymagany do: udoskonalonej walki dwiema broniami.
Opis: w przypadku walki dwiema broniami, atut ten zmniejsza o 4 karę do trafienia bronią trzymaną w drugiej ręce.
Używanie: automatyczne podczas walki dwiema broniami. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.
Odbijanie strzał
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.
Odporność na Uroki Natury
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid 4-go poziomu.
Opis: ten atut zapewnia premię +2 do rzutów obronnych przeciwko zaklęciom i efektom strachu.
Używanie: automatyczne.
Pewny krok
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid 2-go poziomu.
Opis: niewrażliwość na zaklęcia Śliskość, Pajęczyna i Oplątanie.
Używanie automatyczne.
Postać Żywiołaka (1x-3x dziennie)
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: druid.
Opis: postać posiadająca ten atut może przybrać postać żywiołaka (Wielkiego żywiołaka na 16 poziomie, a na 20 - Starszego żywiołaka). Z tej zdolności można korzystać raz dziennie na poziomie 16, dwa razy dziennie na poziomie 17 i trzy razy dziennie na poziomie 19. Druid może pozostawać w zmienionej postaci godzinę na poziom doświadczenia.
Używanie: po wybraniu. Zmieniając postać należy wybrać w jakiego żywiołaka druid ma się zmienić (ziemi, powietrza, ognia czy wody).
Przyspieszenie Zaklęcia
Rodzaj atutu: metamagiczny.
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 4-go poziomu.
Opis: przyspieszone zaklęcie można rzucić od razu, sprawiając, że staje się odporne na wszelkie formy przeciwdziałania. Przyspieszone zaklęcie rzuca się jako wolną akcję i w przeciągu tej rundy można podjąć kolejne działanie - może to być nawet rzucenie kolejnego czaru. W ciągu rundy można rzucić tylko jedno przyspieszone zaklęcie.
Używanie: przyspieszone zaklęcia zajmują miejsce czarów o cztery poziomy wyższych.
strony: [1] [2] [3] |
komentarz[95] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Atuty - Druid" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|