Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Atuty Barbarzyńcy
Barbarzyńca: Szał (1x-4x dziennie)
Rodzaj atutu: klasowy.
Opis: barbarzyńca może wpaść w szał, uzyskują premię +4 do Morale, Siły i Kondycji oraz +2 do wszystkich rzutów obronnych na Siłę Woli oraz karę -2 do Klasy Pancerza. Na pierwszym poziomie doświadczenia barbarzyńca może korzystać z tej zdolności tylko raz dziennie, a co cztery poziomy doświadczenia o 1 raz dziennie więcej (2 razy na czwartym, 3 razy na ósmym, itd.).
Używanie: po wybraniu. Na 15 poziomie doświadczenia szał staje się Dzikim Szałem, zapewniając barbarzyńcy premie +3 do Siły i Kondycji, +3 do rzutów obronnych na Siłę Woli (kara -2 do KP wciąż pozostaje).
Barbarzyńca: szybkie poruszanie się
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: barbarzyńca 1-go poziomu.
Opis: ten atut zapewnia barbarzyńcy 10% premię do szybkości poruszania się.
Dziki Szał (4x-6x dziennie)
Rodzaj atutu: klasowy.
Opis: barbarzyńca może wpaść w szał, uzyskują premię +4 do Morale, Siły i Kondycji oraz +2 do wszystkich rzutów obronnych na Siłę Woli oraz karę -2 do Klasy Pancerza. Na pierwszym poziomie doświadczenia barbarzyńca może korzystać z tej zdolności tylko raz dziennie, a co cztery poziomy doświadczenia o 1 raz dziennie więcej (2 razy na czwartym, 3 razy na ósmym, itd.).
Używanie: po wybraniu. Na 15 poziomie doświadczenia szał staje się Dzikim Szałem, zapewniając barbarzyńcy premie +3 do Siły i Kondycji, +3 do rzutów obronnych na Siłę Woli (kara -2 do KP wciąż pozostaje).
Niezwykłe Uniki I
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Barbarzyńca 1-go lub łotrzyk 3-go poziomu.
Opis: Postać zachowuje premię do KP za zręczność, nawet jeśli zostanie zaskoczona lub zaatakowana przez ukrytą bądź niewidzialną istotę.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki II
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: barbarzyńca 5. lub łotrzyk 6. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +1 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki III
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: barbarzyńca 10. lub łotrzyk 11. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +2 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki IV
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: barbarzyńca 13. lub łotrzyk 14. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +3 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki V
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Barbarzyńca 16. lub łotrzyk 17. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +4 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki VI
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Barbarzyńca 19. lub łotrzyk 20. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +5 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
strony: [1] [2] |
komentarz[72] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Atuty - Barbarzyńca" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|