..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Atuty Barbarzyńcy



Barbarzyńca: Szał (1x-4x dziennie)

Rodzaj atutu: klasowy.
Opis: barbarzyńca może wpaść w szał, uzyskują premię +4 do Morale, Siły i Kondycji oraz +2 do wszystkich rzutów obronnych na Siłę Woli oraz karę -2 do Klasy Pancerza. Na pierwszym poziomie doświadczenia barbarzyńca może korzystać z tej zdolności tylko raz dziennie, a co cztery poziomy doświadczenia o 1 raz dziennie więcej (2 razy na czwartym, 3 razy na ósmym, itd.).
Używanie: po wybraniu. Na 15 poziomie doświadczenia szał staje się Dzikim Szałem, zapewniając barbarzyńcy premie +3 do Siły i Kondycji, +3 do rzutów obronnych na Siłę Woli (kara -2 do KP wciąż pozostaje).


Barbarzyńca: szybkie poruszanie się

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: barbarzyńca 1-go poziomu.
Opis: ten atut zapewnia barbarzyńcy 10% premię do szybkości poruszania się.


Dziki Szał (4x-6x dziennie)

Rodzaj atutu: klasowy.
Opis: barbarzyńca może wpaść w szał, uzyskują premię +4 do Morale, Siły i Kondycji oraz +2 do wszystkich rzutów obronnych na Siłę Woli oraz karę -2 do Klasy Pancerza. Na pierwszym poziomie doświadczenia barbarzyńca może korzystać z tej zdolności tylko raz dziennie, a co cztery poziomy doświadczenia o 1 raz dziennie więcej (2 razy na czwartym, 3 razy na ósmym, itd.).
Używanie: po wybraniu. Na 15 poziomie doświadczenia szał staje się Dzikim Szałem, zapewniając barbarzyńcy premie +3 do Siły i Kondycji, +3 do rzutów obronnych na Siłę Woli (kara -2 do KP wciąż pozostaje).


Niezwykłe Uniki I

Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Barbarzyńca 1-go lub łotrzyk 3-go poziomu.
Opis: Postać zachowuje premię do KP za zręczność, nawet jeśli zostanie zaskoczona lub zaatakowana przez ukrytą bądź niewidzialną istotę.
Użycie: Automatyczne.


Niezwykłe Uniki II

Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: barbarzyńca 5. lub łotrzyk 6. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +1 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.


Niezwykłe Uniki III

Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: barbarzyńca 10. lub łotrzyk 11. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +2 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.


Niezwykłe Uniki IV

Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: barbarzyńca 13. lub łotrzyk 14. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +3 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.


Niezwykłe Uniki V

Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Barbarzyńca 16. lub łotrzyk 17. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +4 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.


Niezwykłe Uniki VI

Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Barbarzyńca 19. lub łotrzyk 20. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +5 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.




strony: [1] [2]
komentarz[72] |

Komentarze do "Atuty - Barbarzyńca"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Bronie od Mar...
   Postacie w Nw...
   Bronie (Zwykł...
   Zaklęcia Czar...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.049425 sek. pg: