..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Kody do NwN I


Znajdź w katalogu z grą plik nwn.ini i dodaj w Game Options następującą linijkę: "Debug Mode=1".

Jeżeli zrobisz to dobrze, to po uruchomieniu gry i po naciśnięciu klawisza tyldy [~] wpisz: "DebugMode 1" aby aktywować kody (powinien pojawić się komunikat Success).

Gdy ponownie wciśniesz tyldę będziesz mógł pisać poniższe kody. Cała lista kodów ukazuje się po naciśnięciu [~ TAB]

dm_god - God Mode

SetCHA [numer] - ustawia charyzmę

SetSTR [numer] - ustawia siłę

SetINT [numer] - ustawia inteligencję

SetWIS [numer] - ustawia mądrość

SetCON [numer] - ustawia kondycję

dm_givegold [numer] - daje złoto

GiveXP [numer] - daje punkty doświadczenia

GetLevel [numer] - podnosi poziom

ModSpellResistance [numer] - ustawia resistance na czary

SetAge [numer] - ustawia wiek postaci

SetAttackBase [numer] - ustawia atak dla postaci

SetAppearance [rasa] - zmienia rasę postaci (człowiek, elf,...)


Aarvin.
komentarz[109] |

Komentarze do "Kody do NwN I"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Bronie od Mar...
   Postacie w Nw...
   Bronie (Zwykł...
   Zaklęcia Czar...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.026737 sek. pg: