Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Postacie w NwN 2
Zostałam „zmolestowana” (ładnie poproszona ;) - dop. Bor) przez Boromira, aby dokonać wkładu na rzecz Elixiru. Miło wrócić do czasów, gdy na słowa „gram w cRPG” można usłyszeć (przeczytać) „już Cię kocham”, zamiast tradycyjnego wybałuszenia oczu, zdziwienia i niedowierzania. Takim oto sposobem trzeba sobie przypomnieć grę, pochłoniętą niezwykle szybko z powodu, jakże oczywistego - studiów. Dostałam pozwolenie na spoilerowanie, więc co złego, to nie ja ;) Jako, że obsesyjnie wręcz gram paladynem (albo paladynicą), bohaterowie niezależni są zmuszeni do odpowiednich reakcji wobec mnie.
Przede wszystkim trzeba wspomnieć, że w grze istnieją punkty wpływu na NPC-ów, które się zyskuje bądź traci, w zależności od doboru słów w rozmowie i to niekoniecznie z samymi zainteresowanymi, jak i przez czyny. Punkty te są ważne w przypadku rozmów z danym bohaterem, by dowiedzieć się o nim więcej.
Z klasami nie ma problemu. Każdy znajdzie to, co jest mu potrzebne. Prawie w każdej chwili można wrócić do ‘bazy’ i zabrać potrzebnego towarzysza. Interesujące mogą być również rozmowy między członkami drużyny.
Amie Fern
Rasa |
Człowiek |
Klasa |
Czarodziej |
Charakter |
Chaotyczny Dobry |
Siła |
12 |
Kondycja |
14 |
Zręczność |
15 |
Inteligencja |
17 |
Mądrość |
9 |
Charyzma |
14 |
Amie przyłączy się do drużyny w czasie festynu i pozostanie do części aktu I. Możemy się o niej dowiedzieć czegoś ciekawego - podczas poprzedniego festynu tańczyła na karczmiennym stole, po wypiciu zaledwie kilku kropel złotego trunku. Jak na początek czarodziejskie umiejętności Amie są wystarczające.
Bevil Starling
Rasa |
Człowiek |
Klasa |
Wojownik |
Charakter |
Praworządny Dobry |
Siła |
14 |
Kondycja |
14 |
Zręczność |
13 |
Inteligencja |
9 |
Mądrość |
8 |
Charyzma |
10 |
Bevil to kolejny towarzysz z festynu. Wydaje się mieć problemy z samym sobą. Spotkamy go ponownie w dalszej części gry, ale już nie jako towarzysza. Jednak będzie można z nim porozmawiać i przekonać do pewnych wartości…
Kipp
Rasa |
Człowiek |
Klasa |
Łotrzyk |
Charakter |
Neutralny |
Siła |
8 |
Kondycja |
12 |
Zręczność |
17 |
Inteligencja |
13 |
Mądrość |
8 |
Charyzma |
9 |
Kipp to dzieciak z Zachodniego Portu. Przyłącza się do drużyny, by pomóc w Wyzwaniu Łotrów na festynie i tylko na ten czas.
strony: [1] [2] [3] [4] |
komentarz[73] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Postacie w NwN II" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|