Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Atuty paladyna
Aura Odwagi
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: paladyn 2-go poziomu.
Opis: postać posiadająca ten atut jest odporna na Strach.
Używanie: automatyczne.
Boska Opatrzność
Rodzaj atutu: klasowy
Wymagania: paladyn 1-go poziomu.
Opis: paladyn może dodać premię za Charyzmę (jeśli jest pozytywna) do wszystkich rzutów obronnych.
Używanie: automatyczne.
Boska Potęga [SoU]
Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Cha 13+, Si 13+, Potężny Atak.
Opis: Postać może poświęcić jedną ze swych prób odpędzania nieumarłych, aby dodać swoją premię z Charyzmy do zadawanych obrażeń przez liczbę rund odpowiadającą wysokości tej premii.
Użycie: Po wybraniu.
Boska Tarcza [SoU]
Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Cha 13+, Si 13+, Potężny Atak.
Opis: Postać może poświęcić jedną ze swych prób odpędzania nieumarłych, aby dodać swoją premię z Charyzmy do swojej klasy pancerza, na liczbę rund odpowiadającą wysokości tej premii.
Użycie: Po wybraniu.
Boskie Zdrowie
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: paladyn 1-go poziomu.
Opis: paladyn uzyskuje całkowitą odporność na wszystkie choroby.
Używanie: automatyczne.
Nakładanie Rąk
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: paladyn 1-go poziomu.
Opis: dzięki temu atutowi postać może uleczyć obrażenia równe poziomowi przemnożonemu przez modyfikator Charyzmy.
Używanie: po wybraniu. Jeśli atut ten zostanie użyty przeciwko nieumarłemu, jest traktowany jak atak i zamiast leczyć powoduje obrażenia.
Oburęczność
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr. 15+.
Wymagany do: udoskonalonej walki dwiema broniami.
Opis: w przypadku walki dwiema broniami, atut ten zmniejsza o 4 karę do trafienia bronią trzymaną w drugiej ręce.
Używanie: automatyczne podczas walki dwiema broniami. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.
Odbijanie strzał
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.
Odpędzanie Nieumarłych
Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Kapłan 1. lub paladyn 3. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut może zmusić nieumarłych do ucieczki. Ze zdolności tej można korzystać trzy razy dziennie plus modyfikator Charyzmy kapłana. Liczbę odpędzonych nieumarłych określa się na podstawie poziomu kapłana i jego modyfikatora Charyzmy.
Użycie: Po wybraniu. Jeśli kapłan ma dwukrotnie większy poziom, niż wynosi liczba kostek nieumarłego, to zostaje on od razu zniszczony.
strony: [1] [2] [3] |
komentarz[69] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Atuty - Paladyn" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|