..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Atuty paladyna



Aura Odwagi

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: paladyn 2-go poziomu.
Opis: postać posiadająca ten atut jest odporna na Strach.
Używanie: automatyczne.


Boska Opatrzność

Rodzaj atutu: klasowy
Wymagania: paladyn 1-go poziomu.
Opis: paladyn może dodać premię za Charyzmę (jeśli jest pozytywna) do wszystkich rzutów obronnych.
Używanie: automatyczne.


Boska Potęga [SoU]

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Cha 13+, Si 13+, Potężny Atak.
Opis: Postać może poświęcić jedną ze swych prób odpędzania nieumarłych, aby dodać swoją premię z Charyzmy do zadawanych obrażeń przez liczbę rund odpowiadającą wysokości tej premii.
Użycie: Po wybraniu.


Boska Tarcza [SoU]

Rodzaj atutu: Ogólny
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Cha 13+, Si 13+, Potężny Atak.
Opis: Postać może poświęcić jedną ze swych prób odpędzania nieumarłych, aby dodać swoją premię z Charyzmy do swojej klasy pancerza, na liczbę rund odpowiadającą wysokości tej premii.
Użycie: Po wybraniu.


Boskie Zdrowie

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: paladyn 1-go poziomu.
Opis: paladyn uzyskuje całkowitą odporność na wszystkie choroby.
Używanie: automatyczne.


Nakładanie Rąk

Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: paladyn 1-go poziomu.
Opis: dzięki temu atutowi postać może uleczyć obrażenia równe poziomowi przemnożonemu przez modyfikator Charyzmy.
Używanie: po wybraniu. Jeśli atut ten zostanie użyty przeciwko nieumarłemu, jest traktowany jak atak i zamiast leczyć powoduje obrażenia.


Oburęczność

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr. 15+.
Wymagany do: udoskonalonej walki dwiema broniami.
Opis: w przypadku walki dwiema broniami, atut ten zmniejsza o 4 karę do trafienia bronią trzymaną w drugiej ręce.
Używanie: automatyczne podczas walki dwiema broniami. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.


Odbijanie strzał

Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.


Odpędzanie Nieumarłych

Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Kapłan 1. lub paladyn 3. poziomu.
Opis: Postać posiadająca ten atut może zmusić nieumarłych do ucieczki. Ze zdolności tej można korzystać trzy razy dziennie plus modyfikator Charyzmy kapłana. Liczbę odpędzonych nieumarłych określa się na podstawie poziomu kapłana i jego modyfikatora Charyzmy.
Użycie: Po wybraniu. Jeśli kapłan ma dwukrotnie większy poziom, niż wynosi liczba kostek nieumarłego, to zostaje on od razu zniszczony.




strony: [1] [2] [3]
komentarz[69] |

Komentarze do "Atuty - Paladyn"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Zadania w NwN...
   Kody do NwN I
   Bronie od Mar...
   Postacie w Nw...
   Bronie (Zwykł...
   Zaklęcia Czar...
   Atuty - Barba...
   Atuty - Mnich
   Zbroje i Tarc...
   Własne przemy...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.035018 sek. pg: