Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Atuty łotrzyka
Atak z zaskoczenia (+1k6 -- +10k6)
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Łotrzyk.
Opis: Za każdym razem, kiedy łotrzyk wykonuje atak na przeciwnika, który jest zaskoczony, nie może widzieć atakującego lub walczy z kimś innym, jego cios zadaje dodatkowe obrażenia. Na pierwszym poziomie jest to k6 pkt, ale wartość ta wzrasta o dodatkowe k6 co dwa poziomy doświadczenia. Te obrażenia nie są mnożone w przypadku uzyskania trafienia krytycznego.
Użycie: Automatyczne. Konstrukty, nieumarli i wszystkie istoty, które są niewrażliwe na trafienia krytyczne, są także odporne na ataki z zaskoczenia.
Elastyczny umysł
Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Łotrzyk 10-go poziomu.
Opis: Postacie, którym nie wyjdzie rzut obronny na Siłę Woli przeciwko zaklęciom oddziałującym na umysł, mogą go natychmiast powtórzyć (ale tylko raz).
Użycie: Automatyczne.
Mistrzostwo
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łotrzyk 10-go poziomu.
Opis: korzystając z umiejętności Rozbrajania pułapek, Otwierania zamków, bądź Zakładania pułapek postać automatycznie uzyskuje 20 przy wszystkich testach umiejętności, nawet w walce.
Używanie: automatyczne.
Niezwykłe Uniki I
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Barbarzyńca 1-go lub łotrzyk 3-go poziomu.
Opis: Postać zachowuje premię do KP za zręczność, nawet jeśli zostanie zaskoczona lub zaatakowana przez ukrytą bądź niewidzialną istotę.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki II
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: barbarzyńca 5. lub łotrzyk 6. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +1 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki III
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: barbarzyńca 10. lub łotrzyk 11. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +2 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki IV
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: barbarzyńca 13. lub łotrzyk 14. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +3 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki V
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Barbarzyńca 16. lub łotrzyk 17. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +4 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
Niezwykłe Uniki VI
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Barbarzyńca 19. lub łotrzyk 20. poziomu.
Opis: Atut ten zapewnia premię +5 do rzutów obronnych na Refleks przy unikaniu pułapek.
Użycie: Automatyczne.
Oburęczność
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr. 15+.
Wymagany do: udoskonalonej walki dwiema broniami.
Opis: w przypadku walki dwiema broniami, atut ten zmniejsza o 4 karę do trafienia bronią trzymaną w drugiej ręce.
Używanie: automatyczne podczas walki dwiema broniami. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.
Odbijanie strzał
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.
Odskok
Rodzaj atutu: Klasowy.
Wymagania: Mnich 1. lub łotrzyk 2. poziomu.
Opis: Za każdym razem, kiedy udany rzut obronny na refleks pozwala uniknąć połowy obrażeń i postać zda ten rzut, to nie otrzymuje żadnych obrażeń.
Użycie: Automatyczne.
Oportunista
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łotrzyk 10-go poziomu.
Opis: Łotrzyk uzyskuje premię za biegłość +4 do ataków wykonywanych, kiedy pojawi się okazja.
Używanie: automatyczne.
Osłabiające uderzenie
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łotrzyk 10-go poziomu.
Opis: po udanym ataku z zaskoczenia cel traci dodatkowo 2 punkty Siły.
Używanie: automatyczne.
Talent (Używanie magicznych urządzeń)
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: posiadanie danej umiejętności.
Opis: postać posiadająca ten atut doskonale radzi sobie z wybraną umiejętnością i uzyskuje premię +3 do wszystkich związanych z nią testów.
Używanie: automatyczne. Atut ten można wybierać wiele razy, ale jego działanie się nie kumuluje. Za każdym razem dotyczy innej umiejętności.
Ulepszony odskok
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Mnich 9. bądź łotrzyk 10. poziomu.
Opis: W każdej sytuacji, kiedy udany rzut obronny na Refleks pozwala uniknąć połowy obrażeń, postacie posiadające ten atut nie dostają żadnych obrażeń, jeśli uda im się wykonać ten rzut. W sytuacji, kiedy im się nie powiedzie, i tak otrzymują tylko połowę obrażeń.
Użycie: Automatyczne.
Uniknięcie ciosu
Rodzaj atutu: Klasowy
Wymagania: Łotrzyk na poziomie 10 lub Tancerz Cieni poziom 5.
Opis: Kiedy łotrzyk zostanie trafiony przez potencjalnie śmiertelny cios, może wykonać rzut obronny na Refleks (ST = zadane obrażenia). Jeśli test zostanie wykonany pomyślne, postać otrzyma tylko połowę obrażeń.
Użycie: Automatyczne, ale ograniczone do jednego dziennie. Zaskoczone postacie nie mogą skorzystać z tego atutu.
Używanie broni (bronie bojowe)
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Opis: atut ten pozwala walczyć wszystkimi broniami bojowymi: toporami, dwuręcznymi toporami, dwuręcznymi mieczami, halabardami, toporkami, ciężkimi korbaczami, lekkimi korbaczami, lekkimi młotami, długimi łukami, długimi mieczami, rapierami, sejmitarami, krótkimi mieczami, krótkimi łukami, toporkami do rzucania i młotami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: barbarzyńcy, wojownicy, paladyni i łowcy potrafią posługiwać się wszystkimi broniami bojowymi.
Używanie broni (bronie proste)
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Opis: ten atut umożliwia posługiwanie się następującymi prostymi broniami: maczugami, sztyletami, buławami, sierpami, włóczniami, morgenszternami, kijami, lekkimi i ciężkimi kuszami, strzałkami i procami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: wszystkie postacie poza druidami, mnichami i czarodziejami potrafią posługiwać się prostymi broniami. Czarodziej może na pewien czas uzyskać ten atut za pomocą zaklęcia Przemiana Tensera.
Używanie broni (broń egzotyczna)
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: podstawowy atak +1 lub więcej.
Opis: atut ten pozwala posługiwać się wszystkimi rodzajami broni egzotycznej: mieczami półtoraręcznymi, upiornymi buławami, podwójnymi toporami, kamami, katanami, kukri, kosami, szurikenami i podwójnymi mieczami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: automatyczne.
Używanie broni (broń łotrzyka)
Rodzaj atutu: specjalny.
Wymagania: łotrzyk 1-go poziomu.
Opis: atut ten pozwala postaci posługiwać się następującymi broniami: maczugami, sztyletami, strzałkami, toporkami, lekkimi i ciężkimi kuszami, kijami, buławami, krótkimi mieczami, rapierami, krótkimi łukami, morgenszternami i procami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: wszyscy łotrzykowie zaczynają grę posiadając ten atut, ale mogą się nauczyć walki innymi rodzajami broni.
Używanie zbroi (lekka)
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Wymagany do: używanie zbroi (średnia).
Opis: ten atut zapewnia wiedzę o tym, jak skutecznie wykorzystywać w walce lekkie pancerze.
Używanie: automatyczne. Wszystkie klasy poza mnichami, czarownikami i czarodziejami otrzymują ten atut za darmo.
Walka dwiema broniami
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Wymagany do: ulepszonej walki dwiema broniami.
Opis: postać posiadająca ten atut otrzymuje mniejsze kary do trafienia walcząc dwiema broniami. Normalna kara to -6 do pierwszej ręki i -10 do drugiej. Dla postaci, która ma ten atut zostają one zmniejszone odpowiednio do -4 i -8. Posiadanie oburęczności jeszcze bardziej zmniejsza karę dla drugiej broni o 4 (-4/-4). Najlepsze wyniki można uzyskać, jeśli w drugiej ręce trzymana jest lekka broń, co prowadzi do dalszego zmniejszenia kar o 2 (-2/-2). Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.
Używanie: automatyczne podczas walki. |
komentarz[40] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Atuty - Łotrzyk" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|