Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Atuty harfiarza zwiadowcy
Oburęczność
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr. 15+.
Wymagany do: udoskonalonej walki dwiema broniami.
Opis: w przypadku walki dwiema broniami, atut ten zmniejsza o 4 karę do trafienia bronią trzymaną w drugiej ręce.
Używanie: automatyczne podczas walki dwiema broniami. Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.
Odbijanie strzał
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: Zr.13+, Ulepszona walka bez broni.
Opis: postać raz na rundę może podjąć próbę odbicia lecącego w jej stronę pocisku. Traktuje się to jak rzut obronny na Refleks o stopniu trudności 20.
Używanie: automatyczne, chyba, że postać zostanie zaskoczona. Mnisi otrzymują ten atut za darmo na 2-gim poziomie.
Przyspieszenie Zaklęcia
Rodzaj atutu: metamagiczny.
Wymagania: umiejętność rzucania zaklęć 4-go poziomu.
Opis: przyspieszone zaklęcie można rzucić od razu, sprawiając, że staje się odporne na wszelkie formy przeciwdziałania. Przyspieszone zaklęcie rzuca się jako wolną akcję i w przeciągu tej rundy można podjąć kolejne działanie - może to być nawet rzucenie kolejnego czaru. W ciągu rundy można rzucić tylko jedno przyspieszone zaklęcie.
Używanie: przyspieszone zaklęcia zajmują miejsce czarów o cztery poziomy wyższych.
Używanie broni (bronie bojowe)
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Opis: atut ten pozwala walczyć wszystkimi broniami bojowymi: toporami, dwuręcznymi toporami, dwuręcznymi mieczami, halabardami, toporkami, ciężkimi korbaczami, lekkimi korbaczami, lekkimi młotami, długimi łukami, długimi mieczami, rapierami, sejmitarami, krótkimi mieczami, krótkimi łukami, toporkami do rzucania i młotami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: barbarzyńcy, wojownicy, paladyni i łowcy potrafią posługiwać się wszystkimi broniami bojowymi.
Używanie broni (bronie proste)
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Opis: ten atut umożliwia posługiwanie się następującymi prostymi broniami: maczugami, sztyletami, buławami, sierpami, włóczniami, morgenszternami, kijami, lekkimi i ciężkimi kuszami, strzałkami i procami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: wszystkie postacie poza druidami, mnichami i czarodziejami potrafią posługiwać się prostymi broniami. Czarodziej może na pewien czas uzyskać ten atut za pomocą zaklęcia Przemiana Tensera.
Używanie broni (broń egzotyczna)
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: podstawowy atak +1 lub więcej.
Opis: atut ten pozwala posługiwać się wszystkimi rodzajami broni egzotycznej: mieczami półtoraręcznymi, upiornymi buławami, podwójnymi toporami, kamami, katanami, kukri, kosami, szurikenami i podwójnymi mieczami.
Uwaga: postać nie może wziąć do rąk broni, którą nie umie się posługiwać.
Używanie: automatyczne.
Używanie zbroi (lekka)
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Wymagany do: używanie zbroi (średnia).
Opis: ten atut zapewnia wiedzę o tym, jak skutecznie wykorzystywać w walce lekkie pancerze.
Używanie: automatyczne. Wszystkie klasy poza mnichami, czarownikami i czarodziejami otrzymują ten atut za darmo.
Walka dwiema broniami
Rodzaj atutu: ogólny.
Wymagania: brak.
Wymagany do: ulepszonej walki dwiema broniami.
Opis: postać posiadająca ten atut otrzymuje mniejsze kary do trafienia walcząc dwiema broniami. Normalna kara to -6 do pierwszej ręki i -10 do drugiej. Dla postaci, która ma ten atut zostają one zmniejszone odpowiednio do -4 i -8. Posiadanie oburęczności jeszcze bardziej zmniejsza karę dla drugiej broni o 4 (-4/-4). Najlepsze wyniki można uzyskać, jeśli w drugiej ręce trzymana jest lekka broń, co prowadzi do dalszego zmniejszenia kar o 2 (-2/-2). Łowcy otrzymują ten atut za darmo na pierwszym poziomie.
Używanie: automatyczne podczas walki.
Wiedza Barda
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: bard 1-go poziomu.
Opis: Bard znacznie łatwiej niż postacie z innych klas potrafi identyfikować magiczne przedmioty. Ten atut zapewnia premię do testów Wiedzy w wysokości równej poziomowi doświadczenia barda.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Bestie
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Elfy
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Fey
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Gnomy
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Goblinoidy
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Konstrukty
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Krasnoludy
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Ludzie
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Magiczne Bestie
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Nieumarli
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Niziołki
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Olbrzymy
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Orkowie
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Potworne Humanoidy
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Pozasferowcy
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Półelfy
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Półorkowie
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Reptillioni
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Robactwo
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Smoki
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Wynaturzenia
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Zmiennokształtni
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Zwierzęta
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne.
Wróg rasowy: Żywiołaki
Rodzaj atutu: klasowy.
Wymagania: łowca 1-go poziomu.
Opis: łowca uzyskuje w walce ze swym wrogiem rasowym premię +1 do zadawanych obrażeń. Ponadto uzyskuje premię +1 do testów Nasłuchiwania, Spostrzegawczości i Prowokacji przeciwko tym wrogom. Te premie zwiększają się o 1 na każde 5 poziomów zdobytych przez łowcę.
Używanie: automatyczne. |
komentarz[37] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Atuty - Harfiarz zwiadowca (SoU)" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|